Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Trzebnica
Dlaczego banki stawiają na młodych klientów?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Jeśli ktoś szuka najkorzystniejszych ofert banków, to powinien zwrócić uwagę na przykład na konto dla studenta. Nie da się ukryć, że to właśnie młodzi klienci mogą liczyć na najlepsze propozycje. Wszystko dlatego, że banki widzą w młodych potencjał na przyszłość. Nie chodzi jednak tylko o pozyskanie klienta na wiele lat. Młodzi dają bankom szansę na wzmożony rozwój.
Dlaczego banki stawiają na młodych klientów?

Czego oczekują studenci?

Konto dla studenta ma być przede wszystkim w pełni darmowe oraz internetowe. Liczą się też dodatkowe bonusy, na przykład premie za miesięczne wpływy o określonej wartości. Banki coraz częściej oferują im też dodatki, na przykład w formie kart rabatowych do ulubionych sklepów czy kawiarni.

 

Młodzi klienci banku to osoby, dla których liczy się komfort obsługi. Bardzo rzadko korzystają oni ze stacjonarnych oddziałów instytucji bankowej. O wiele częściej kontaktują się online albo telefonicznie. Możliwość zarządzania swoimi finansami przez całą dobę to dla nich priorytet.

 

Inwestycja na przyszłość

Młody klient, który zakłada konto dla studenta, cieszy się dużym uznaniem banków, ponieważ daje szansę dla wieloletnią współpracę. Pamiętajmy, że rachunek bankowy jest zazwyczaj pierwszym produktem, jaki nabywa nowy klient banku. Kolejnym może być karta kredytowa, konto oszczędnościowe, kredyt gotówkowy albo hipoteczny.

 

Pozyskanie młodego klienta zapewnia więc zysk w przyszłości. Dodajmy do tego, że Polacy wykazują ogromną lojalność względem banków, więc istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że student po kolejne produkty będzie zgłaszał się do tej samej instytucji.

 

Zainteresowanie nowoczesną bankowością

Młodzi są wielką szansą dla samego rozwoju bankowości. To właśnie osoby w przedziale wiekowym 18-32 lata wykazują największe zainteresowanie innowacyjnymi technologiami w zakresie korzystania z produktów bankowych. To dla nich standardem są już konta internetowe oraz pośredni kontakt ze specjalistami zatrudnionymi w danej instytucji.

 

Dla banków to nie tylko możliwość rozwoju, ale również okazja do minimalizacji kosztów obsługi klientów. Już teraz zauważa się znaczny spadek liczby stacjonarnych oddziałów banków. Finalnie oznacza to niższe koszty zatrudnienia przy jednoczesnym zwiększaniu jakości oferowanych usług.

 

Lojalność klientów banku

Okazuje się, że Polacy wykazują ogromną lojalność względem banków. Oznacza to, że nabycie chociaż jednego produktu w danej instytucji sprawia, że po kolejny prawdopodobnie również się do niej zwrócą. Bardzo rzadko porównujemy oferty różnych banków, zestawienia i rankingi to wciąż dla nas nowość.

 

Doskonale zdają sobie z tego sprawę same instytucje bankowe. Właśnie dlatego zdobycie klienta, który założy konto dla studenta, daje ogromną nadzieję na pozyskanie wieloletniej współpracy i nabywanie kolejnych produktów, z których banki będą czerpać większe zyski. Samo konto to nie wszystko. Banki liczą na zaciągnięcie zobowiązań kredytowych albo nabywanie instrumentów inwestycyjnych.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 20 kwietnia 2024
Imieniny
Agnieszki, Amalii, Czecha

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl